Monday 23 September 2013

Perletakan Jawatan Sebagai Juru Wang Separuh Masa



Abu Bin Ali,
No.12 Jalan Sentosa 18,
Taman Desa Sentosa,
43100 Hulu Langat,
Selangor.




Manager Parkson Alamanda,
Alamanda Shopping Centre,

Jalan Alamanda, Precinct 1,
62000 Putrajaya, 
Wilayah Persekutuan 
                                                                            20 Sept 2013


Tuan/Puan,


PER: Perletakan Jawatan Sebagai Juru Wang Separuh Masa


Merujuk kepada perkara diatas,saya Abu Bin Ali, i/d 111111 dari dept. CMT ingin meletakkan jawatan yang akan berkuat kuasa pada 23 september 2013.

2. Perletakan jawatan saya ini adalah kerana saya tidak tahan dengan sikap tidak profesional pihak Cashier Room serta tidak memberi kerjasama dalam komunikasi yang baik dan tidak memberi komitmen yang sewajarnya kepada saya untuk terus bekerja sebagai juru wang separuh masa disini.

3. Saya harap pihak tuan/puan dapat mempertimbangkan perletakan jawatan saya ini.Kerjasama dari pihak tuan/puan amat saya hargai.

Sekian,Terima Kasih.


Yang Benar,
……………………..
(Abu Bin Ali)
Juru wang separuh masa,
Parkson Alamanda.

                                          

No comments:

Post a Comment